Opis produktu
Rama: karbonowa, Big 9 BC lite CF3 boost PFWidelec: Manitou Machete Comp 29 skok 100mm, 15 taper remote, blokada skoku z manetką na kierownicyStery: A-headSuport: Zintegrowany, łożyska maszynowe uszczelnioneMechanizm korbowy: Shimano SLX M7000 30 boostManetki: Shimano SLX SL-M7000Przerzutka tylna: Shimano SLX ShadowIlość biegów: 11Kaseta: Sunrace CSMX80.EA5R.OS0 11-50Hamulce: Tarczowe, hydrauliczne Shimano M315Piasty: przód FoBearing Cen 15-100 / tył Shimano Deore-12 cen boostObręcze/zestaw kół: Merida Big Nine comp CCRozmiar kół: 29″Szprychy: Czarne, ze stali nierdzewnejOpony: Maxxis Ikon 29er 2.2 zwijanaWspornik kierownicy: Merida Expert 31.8 -6Kierownica: Merida Expert CC 720 flatWspornik siodła: MERIDA comp SB0 30.9mmSiodło: Merida SportWaga: 11,3 kgTechnologia:SMART ENTRY- Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.INTERNAL CABLE ROUTING- Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.FLEX STAY- Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.NANO MATRIX CARBON- Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM- Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.X-TAPER HEADTUBE – Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.CHAINSTAY POST MOUNT DISC- Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.DI2 READY- Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148- Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110- Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.REMOTE LOCKOUT- Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwign na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.