Opis produktu
Rama: aluminiowa, Crossway TFS-D-SingleWidelec: SR NCX D-RL 633 mm skoku – blokada skoku z manetką na kierownicyStery: A-headSuport: Kompaktowy, łożyska maszynowe uszczelnianeMechanizm korbowy: FSA Alfa drive 48-36-26 CGManetki: Shimano Deore SL-M6000Przerzutka przednia: Shimano Deore 48Przerzutka tylna: Shimano XT RD-T8000Ilość biegów: 30Kaseta: Shimano CS-HG500-10, 11-34Hamulce: Shimano M315Klamki hamulcowe: Shimano M315Piasty: Shimano CenterlockObręcze/zestaw kół: Merida Comp DSzprychy: Black, ze stali nierdzewnejOpony: Maxxis Overdrive II 40 kevlar refWspornik kierownicy: Merida Expert 31.8 6Kierownica: MERIDA comp OS 660 R25 Wspornik siodła: MERIDA comp SB12 27.2Siodło: Crossway comfortPedały: AluminioweWaga: 13,1 kgTechnologia:INTERNAL CABLE ROUTING- Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.RACELITE 61 ALUMINIUM- Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)- Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.SMOOTH WELDING- Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.POST MOUNT DISC- Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie postmount pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Połączenie to jest mocne, obniża wagę całości i ułatwia ustawienie hamulca.F-MOUNT- Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.C-MOUNT- Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.REMOTE LOCKOUT- Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwign na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.